news-background
news-background

پاسخ بری جنکینز به انتقادات: Mufasa: The Lion King یک فیلم بی‌روح نیست

جنکینز می‌گوید پیش‌درآمد «شیر شاه» فیلم «بی‌روحی» نیست.

«بری جنکینز» از فیلم «موفاسا: شیر شاه» (Mufasa: The Lion King) در برابر انتقادات دفاع کرده است. تریلر این پیش‌درآمد دوشنبه این هفته منتشر شد و بسیاری از بینندگان جذابیتی در آن نیافتند.

یکی از کاربران توییتر می‌گوید جنکینز «برای ماشین بی‌روح [باب] آیگر [مدیر عامل دیزنی] بیش از حد خوب و بااستعداد است.» جنکینز در پاسخ به او می‌نویسد: «هیچ چیز «شیر شاه» بی‌روح نیست. کودکان در سینماهای سراسر دنیا دهه‌ها اندوه جمعی را برای اولین بار تجربه کردند، برای اولین بار با شکسپیر برخورد کردند، در هزاران زبان. نیرومندترین مجرای همدردی اجتماعی.»

یک کاربر دیگر با این حال می‌گوید جنکینزی که او در زمان اکران «مهتاب» (Moonlight) در جشنواره تورنتو دیده هرگز حاضر نمی‌شد چنین جملاتی درباره یکی از فیلم‌های دیزنی بگوید: «می‌توانی به خاطر پول برای دیزنی فیلم بسازی، برای پروژه‌هایی که دوست داری، اما نباید به این شکل تظاهر کنی.» جنکینز در پاسخ به این کاربر چند ویدیو از مصاحبه‌هایش در مراسم اکران «مهتاب» به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید: «برادر این چه نوع منطقی است؟»

«موفاسا» سومین فیلم بلند جنکینز پس از «مهتاب» و «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) خواهد بود. این فیلمساز در سینماکان گفته بود با پذیرش کارگردانی این فیلم «یکی از بهترین تصمیمات» زندگی‌اش را گرفته و «موفاسا» برای او یک فیلم «بسیار شخصی» است.

در این فیلم «رافیکی» با صداپیشگی «جان کانی» سرگذشت موفاسا را برای نوه‌اش کیارا با صداپیشگی «بلو آیوی کارتر» بازگو می‌کند. «آرون پی‌یر» و «کلوین هریسون جونیور» صداپیشگان موفاسا و اسکار خواهند بود در حالی که «دونالد گلاور» و «بیانسه» برای نقش نالا و سیمبا بازخواهند گشت.

«موفاسا: شیر شاه» ۲۰ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید