news-background
news-background

رایان گاسلینگ: فیلم Fall Guy کمپینی برای اهدای اسکار به بدلکاران است

گاسلینگ می‌گوید فیلم اکشن جدید او «کمپینی» برای اهدای اسکار به بدلکاران است.

«رایان گاسلینگ» در مراسم افتتاحیه «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) به کارگردانی «دیوید لیچ» در لس آنجلس ادعا کرد که این فیلم اکشن بخشی از یک کمپین برای اضافه شدن اسکار بدلکاری به مراسم اهدای جوایز آکادمی است. او در این فیلم نقش یک بدلکار را مقابل «امیلی بلانت» و «هانا وادینگهام» بازی کرده است.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که در این مراسم افتتاحیه دو بدلکار با موتورسیکلت حرکات نمایشی اجرا کردند و سپس بدلکار دیگری از ارتفاع روی فرش قرمز پرید. گاسلینگ در ادامه میان دو بدلکار خود در فیلم ایستاد در حالی که همگی لباس‌های یک شکل به تن کرده بودند. دقایقی بعد سه بدلکار دیگر از میان شیشه عبور کردند و روی فرش قرمز آمدند تا در مقابل جمعیت با یکدیگر مبارزه کنند.

گاسلینگ که در مقطعی به همراه «مایکی دی» در نقش و ظاهر «بیویس و باتهد» (Beavis and Butt-Head) روی فرش قرمز ظاهر شد، به مخاطبین گفت: «بدیهی است که این فیلم نامه‌ای عاشقانه به جامعه بدلکاران است، آن‌ها سخت‌کوش‌ترین افراد در صنعت نمایش‌اند. آن‌ها بیش از همه خطر می‌کنند. این فیلم فقط یک کمپین عظیم برای اهدای اسکار به بدلکاران است.»

او ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم چه بگویم، چطور از کسی تشکر کنم که به جای شما هشت بار خودش را به آتش می‌کشد، از هلی‌کوپتر پایین می‌پرد، هشت بار با ماشین غلت می‌خورد - این فیلم فقط نمونه‌ای از کارهایی است که آن‌ها برای ما می‌کنند، کمکی که به سینما می‌کنند، خطری که برای ما می‌کنند. واقعاً باعث افتخار بود بازی در فیلمی که بخش کوچکی از داستان بدلکاران را روایت می‌کند.»

بلانت روی فرش قرمز بدلکاران را «قهرمانان گمنام» صنعت فیلمسازی نامید: «نمی‌دانم چرا در سایه زندگی می‌کنند؛ شاید به خاطر فروتنی بی‌نظیر آن‌ها و این حقیقت است که می‌خواهند اسرارآمیز بودنش برای مخاطب حفظ شود، تا این حس شگفتی را به مخاطب بدهد که بازیگر در آن صحنه‌ها بازی می‌کند. اما فکر می‌کنم از آن مرحله گذر کرده‌ایم، امروز فیلمسازی جنبه اسرارآمیزی ندارد. تصاویر گریم پشت صحنه و همه آن چیزها را می‌بینیم، بنابراین چرا نباید پشت صحنه بدلکاری طراحی شده توسط این بدلکاران بی‌نظیر را ببینیم؟»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید