news-background
news-background

انتقاد از باربارا استرایسند به خاطر پرسیدن یک سؤال از ملیسا مک‌کارتی: «اوزمپیک مصرف می‌کنی؟»

«باربارا استرایسند» به دلیل پرسیدن یک سؤال از «ملیسا مک‌کارتی» در اینستاگرام با انتقادات زیادی روبرو شد. مک‌کارتی این هفته تصویری از خود در کنار «آدام شنکمن» در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد کاهش وزن محسوسی داده است. استرایسند در واکنش به این تصویر نوشت: «به او سلام برسان، اوزمپیک مصرف کرده‌ای؟»

کاربران اینستاگرام به شدت از این پرسش بازیگر انتقاد کردند. یکی از آن‌ها می‌گوید: «باربارا، اگر حرف خوشایندی برای گفتن نداری...» دیگری می‌نویسد: «چه اهمیتی دارد که کسی چطور کاهش وزن پیدا می‌کند تا وقتی که سالم‌تر می‌شود. همه کسانی که به او حمله می‌کنند باید به روانپزشک مراجعه کنند.»

استرایسند این اظهار نظر خود را حذف کرده و توضیح داده که اینستاگرام را باز کرده تا تصویر «گل‌های زیبایی» را ببیند که هفته پیش به مناسبت سالگرد تولدش دریافت کرده:‌ «پایین‌تر از آن‌ها تصویر دوستم ملیسا مک‌کارتی بود که در آلبوم «آنکور» (Encore) من می‌خواند. او عالی به نظر می‌رسید! فقط می‌خواستم از او تمجید کنم. فراموش کردم که همه دنیا پیام من را می‌خواند.»

بازیگر «ساقدوش‌ها» (Bridesmaids) اعلام نکرده که آیا این دارو را مصرف می‌کند یا نه اما سال گذشته به «پیپل» گفته بود از ظاهر فعلی‌اش راضی است: «در سی و چند سالگی فکر می‌کردم: «با آنچه هستم مشکلی ندارم.» اما اگر کسی هیجان‌زده نمی‌شد نیز اشکالی نداشت. در مقطعی فکر کردم: «قرار نیست همه از تو خوششان بیاید.» باید به روش سخت متوجه این موضوع شوی، اما [درس] خوبی است.»

اوزمپیک که در ابتدا به عنوان داروی دیابت نوع ۲ توسعه پیدا کرد، برای کاهش شدید وزن محبوبیت پیدا کرده و سلبریتی‌های بسیاری آن را مصرف می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید