news-background
news-background

بازداشت ژرار دوپاردیو پس از متهم شدن به آزار جنسی

دوپاردیو این هفته بازداشت شده است.

«ژرار دوپاردیو» بازیگر فرانسوی دوشنبه این هفته در پاریس بازداشت شده است. رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که پلیس از دوپاردیو درباره اتهامات آزار جنسی بازجویی کرده است.

در این گزارش‌ها آمده است که دوپاردیو به پرسش‌هایی درباره اتهامات مطرح شده از سوی دو زن در زمان فیلمبرداری «جادوگر و سیامی» (Le Magicien et les Siamois) در سال ۲۰۱۴ و «دریچه‌های سبز» (Volets Verts) در سال ۲۰۲۱ پاسخ داده است.

بازیگر هفتاد و چهار ساله بازیگر «پاریس، دوستت دارم» (Paris, je t’aime) و «ژان دو فلورت» (Jean de Florette) علاوه بر این از سوی «شارلوت آرنو» به دو مورد تجاوز در سال ۲۰۱۸ متهم است. آیین دادرسی به این پرونده به زودی آغاز خواهد شد اما دوپاردیو با انتشار نامه‌ای سرگشاده در روزنامه «فیگارو» اتهام را رد کرده است. آوریل سال ۲۰۲۳ دوپاردیو از سوی سیزده زن دیگر به رفتار ناشایست متهم شد. دو ماه پس از انتشار نامه، با پخش یک برنامه تلویزیونی دوپاردیو بار دیگر تحت فشار قرار گرفت اما پنجاه شخصیت سینمایی فرانسه در حمایت از او نامه دیگری منتشر کردند.

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه نیز از دوپاردیو در برابر اتهامات تجاوز و آزار جنسی حمایت کرد و گفت: «هرگز نخواهید دید که من در تعقیب مجرمین مشارکت کنم. از این‌گونه اقدامات بیزارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید