news-background
news-background

شورش در لندن؛ تصاویر جدید از تام کروز در پشت صحنه Mission: Impossible 8

«تام کروز» در تصاویر پشت صحنه جدیدی که از فیلم «مأموریت غیرممکن ۸» (Mission: Impossible 8) منتشر شده در یک شورش دیده می‌شود. این بازیگر ۶۱ ساله یکشنبه این هفته در میدان ترافالگار لندن و در میان گروهی از سربازان آمریکایی و نیروهای پلیس مشاهده شده است. تولید این پروژه تابستان پیش با اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود با وقفه روبرو شده بود.

شخصیت «ایتان هانت» با بازی کروز در این صحنه با «بنجی دان» با بازی «سایمون پگ» برخورد می‌کند. کروز برای ادامه فیلمبرداری این دنباله به تازگی وارد بریتانیا شده و در وستمینستر لندن دیده شده است.

«کتی اوبرایان» بازیگر فیلم «عشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding) یکی از بازیگران جدید قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» است. انتظار می‌رود «شی ویگام»، «هیلی آت‌ول»، «ایسای مورالس»، «ونسا کربی» و «وینگ ریمز» نقش‌های پیشین خود را تکرار کنند. بازیگران جدید چندگانه «هولت مک‌کالانی»، «نیک آفرمن»، «جانت مک‌تیر» و «هانا وادینگهام» بازیگر سریال «تد لسو» (Ted Lasso) خواهند بود.

«مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One) با بودجه ۲۹۰ میلیون دلاری ساخته شد و اما هیاهوی «باربنهایمر» باعث شد این دنباله به سرعت فراموش شود و حدود ۱۰۰ میلیون دلار به پارامونت و کروز زیان برساند.

«کریستفر مک‌کواری» برای نویسندگی و کارگردان باز خواهد گشت و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه کروز، «دیوید الیسون»، «دینا گلدبرگ» و «کریس براک» خواهد بود.

قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» در حال حاضر قرار است مه ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید