news-background
news-background

فیلم Apartment 7A: پیش‌درآمد Rosemary’s Baby با بازی جولیا گارنر پاییز آینده پخش خواهد شد

پارامونت+ فیلم پیش‌درآمد «بچه رزماری» را پخش می‌کند.

تریلر روانشناسانه «آپارتمان ۷-آ» (Apartment 7A) با بازی «جولیا گارنر» که پیش‌درآمدی است برای «بچه رزماری» (Rosemary’s Baby) «رومن پولانسکی» پاییز آینده به صورت انحصاری از پلتفرم استریم پارامونت+ پخش خواهد شد. این فیلم را «ناتالی اریکا جیمز» (Relic) کارگردانی کرده است.

گارنر در این فیلم نقش یک رقصنده جوان را بازی می‌کند که از یک مصدومیت شدید رنج می‌برد. وقتی یک زوج وعده شهرت می‌دهند او خود را در احاطه نیروهای شیطانی می‌بیند. این فیلم داستانی در سال ۱۹۶۵ و پیش از وقایع اثر کلاسیک پولانسکی روایت می‌کند و نشان خواهد داد که پیش از نقل مکان رزماری به آپارتمان چه اتفاقاتی رخ داده است.

«دایان ویست»، «جیم استراگس»، «مارلی سیو»، «رزی مک‌یوان»، «کوبنا هولدبروک-اسمیت» و «کوین مک‌نالی» دیگر بازیگران «آپارتمان ۷-آ» خواهند بود. «ناتالی اریکا جیمز» به همراه «اسکایلر جیمز» و «کریستین وایت» فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده‌اند. «جان کرازینسکی» کارگردان «مکانی آرام» (A Quiet Place) در کنار «مایکل بی» و «برد فولر» تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند.

گارنر که برای «اوزارک» (Ozark) برنده امی شده و نقش «سیلور سرفر» در ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) مارول را به دست آورده، هفته پیش به فیلم هارر «اسلحه‌ها» (Weapons) «زک کرگر» ملحق شد. فیلمبرداری این پروژه از اواسط مه در آتلانتا آغاز می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که «جاش برولین» در این فیلم ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید