news-background
news-background

اما استون: من را با نام واقعی‌ام امیلی صدا بزنید

استون درخواست کرده که او را از این پس «امیلی استون» صدا بزنند.

«اما استون» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید ترجیح می‌دهد از این پس او را با نام واقعی‌اش امیلی صدا بزنند. این بازیگر ۳۵ ساله که به تازگی با «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) «یورگوس لانتیموس» برنده اسکار در پاسخ به پرسشی می‌گوید: «خیلی خوشایند خواهد بود. دوست دارم امیلی باشم.»

استون می‌گوید همکارانش او را امیلی صدا می‌زنند و یادآوری می‌کند که «اما استون» را به عنوان نام حرفه‌ای خود انتخاب کرده چون بازیگر زن دیگری در اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) پیش از او نام «امیلی استون» را «برداشته» است: «سپس چند سال بعد وحشت کردم. به دلایلی می‌گفتم: «بیش از این نمی‌توانم. فقط من را امیلی صدا بزنید.» نیتان [فیلدر] من را ام صدا می‌زند که راحت‌تر است.»

استون در سال ۲۰۱۸ گفته بود دوست داشته او را اما صدا بزنند چون به «اما بانتون» خواننده گروه «اسپایس گرلز» با نام دیگر «بیبی اسپایس» علاقه داشته است. او به «جیمی فالن» گفته بود: «در کودکی به شدت بلوند بودم، و نام واقعی من امیلی است، اما می‌خواستم به خاطر «بیبی اسپایس» من را اما صدا بزنند و حدس می‌زنید چه شد؟ همین اتفاق افتاد.»

استون در مصاحبه جدید اضافه می‌کند: «لزوماً به خاطر او نبود اما بله، در روز اول کلاس دوم به معلم گفتم من را اما صدا بزند؟ بله این کار را کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید