news-background
news-background

اسپیلبرگ استراتژی کمپین بایدن طراحی می‌کند؛ مارک همیل: بایدن بهترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست

اسپیلبرگ و «مارک همیل» از بایدن حمایت کرده‌اند.

چندین منبع موثق ادعا کرده‌اند که «استیون اسپیلبرگ» در طراحی استراتژی کمپین «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو همکاری خواهد کرد. «مت بلونی» و دیگر نویسندگان «پاک» اولین بار گزارش داده‌اند که اسپیلبرگ «بی‌سروصدا اما به شکل فعال با کمپین جو بایدن همکاری می‌کند تا به برنامه‌ریزی «همایش ملی دمکراتیک» (DNC) که اوت آینده در شیکاگو برگزار می‌شود کمک کند.»

بلونی می‌نویسد کارگردان «ای.تی.» (ET the Extra Terrestrial) و «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) علاوه بر این در «چندین جلسه تعیین استراتژی» حضور پیدا کرده است. «ددلاین» و «هالیوود ریپورتر» نیز جمعه گذشته گزارش دادند که اسپیلبرگ به «کمپین بایدن ملحق شده» و در استراتژی همایش و کمپین انتخاباتی بایدن را طراحی خواهد کرد.

نمایندگان اسپیلبرگ تا این لحظه به این گزارش‌ها واکنش نشان نداده‌اند اما یکی از منابع «ددلاین» می‌گوید این کارگردان «تا جایی که ممکن است به رئیس جمهور کمک کند. او باور دارد که این مهمترین انتخابات تاریخ کشور است.»

«پاک» گزارش داده است که اسپیلبرگ در همایش دمکرات‌ها در سال ۲۰۲۰ که در اوج پاندمی به صورت مجازی برگزار شد مشارکت کرده و اگرچه فیلمی برای رویداد تابستان امسال نساخته اما در سال ۲۰۰۸ فیلم کمپین «باراک اوباما» را تولید کرده بود. «جفری کتزنبرگ» یکی از مدیران کمپین بایدن پیش‌تر در استودیوی دریم‌ورکس با اسپیلبرگ همکاری کرده است.

«تایم» گزارش داده است که همایش دمکرات‌ها در سال ۱۹۶۸ با حضور دست کم ده هزار معترض به جنگ ویتنام به هرج‌ومرج کشیده شد و انتظار می‌رود امسال حامیان فلسطین حضور گسترده‌ای در رویداد داشته باشند. «پولیتیکو» می‌نویسد احتمال حضور ۳۰ هزار معترض به کشتار اسرائیل در غزه وجود دارد.

«مارک همیل» بازیگر فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) سلبریتی هالیوودی دیگری است که با یک توییت بحث‌برانگیز از بایدن حمایت کرده است. او ۲۲  آوریل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت بایدن رئیس جمهوری بهتر از امثال «آبراهام لینکلن» و «جرج واشینگتن» است: «جو بایدن بهترین رئیس جمهوری است که در تاریخ داشته‌ایم.»

همیل که از اسرائیل و حملاتش به غزه حمایت می‌کند در سال ۲۰۲۰ نیز بایدن را به «دونالد ترامپ» ترجیح داد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند از محبوبیت بایدن به شدت کاسته شده اما سلبریتی‌های زیادی از جمله «مایکل داگلاس»، «میندی کالینگ» و «لیزو» همچنان بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهند. «آسوشیتد پرس» به تازگی گزارش داده است که بایدن ماه گذشته با کمک سلبریتی‌ها ۲۶ میلیون دلار برای کمپین انتخاباتی جمع‌آوری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید