news-background
news-background

تأخیر در اکران فیلم Kraven The Hunter تا دسامبر ۲۰۲۴؛ بازسازی Karate Kid به سال ۲۰۲۵ موکول شد

سونی یک بار دیگر اکران فیلم ابرقهرمانی «کریون شکارچی» را به تأخیر انداخت.

استودیوی سونی اعلام کرد که فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) با بازی «آرون تیلور-جانسون» به جای تابستان امسال در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران خواهد شد. «کریون شکارچی» در حال حاضر تنها فیلم تعطیلات پایان سال با رده سنی بزرگسال (R) است و با انیمیشن «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings: The War of Rohirrim) رقابت می‌کند.

تیلور-جانسون این روزها به نقش «جیمز باند» بسیار نزدیک شده و در این فیلم به کارگردانی «جی.سی. شاندور» نقش «کریون» را بازی کرده است. این شخصیت که در سال ۱۹۶۴ معرفی شد یک ضد-قهرمان در دنیای «مرد عنکبوتی» است و در کتاب‌های کامیک به دنبال کشتن اوست. حمله یک شیر در کودکی به «کریون» نیروهای ابرانسانی بخشیده است.

سونی علاوه بر این اکران بازسازی «بچه کاراته‌کار» (Karate Kid) را از ۱۳ دسامبر به ۳۰ مه ۲۰۲۵ موکول کرده است تا هواداران چندگانه آن را پس از پخش فصل ششم و پایانی سریال «کبرا کای» (Cobra Kai) ببینند. این استودیو تابستان آینده فیلم انیمیشن «دوستان حیوان» (Animal Friends) با صداپیشگی «جیسون موموآ»، «رایان رینولدز» و «آبری پلازا» و «بخشش» (Mercy) با بازی «کریس پرت» و «ربکا فرگوسن» را اکران خواهد کرد.

«بن وانگ» بازیگر سریال «چینی متولد آمریکا» (American Born Chinese) را برای بازی در ریبوت «بچه‌کاراته‌کار» به کارگردانی «جاناتان انتویسل» و نویسندگی «راب لیبر» به «رالف ماکیو» و «جکی چان»‌ پیوسته که نقش‌های «دنیل لاروسو» قهرمان کاراته و «آقای هان» استاد کونگ فو را تکرار خواهند کرد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما داستان نوجوانی اهل چین روایت خواهد شد که به واسطه هنرهای رزمی مسیر زندگی خود را پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید