news-background
news-background

تریلر مستند Spacey Unmasked

پلتفرم استریم مکس امتیاز پخش سریال مستند دو اپیزودی «اسپیسی بی‌نقاب» (Spacey Unmasked) «چنل ۴» بریتانیا درباره پرونده‌های حقوقی «کوین اسپیسی» را خرید و اولین تریلر آن را در شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرد.

سریال «اسپیسی بی‌نقاب» نگاهی می‌اندازد به حواشی زندگی اسپیسی کهنه‌کار از ظهورش در برادوی تا به شهرت رسیدن در هالیوود و سپس مطرح شدن اتهامات آزار جنسی. در این سریال دو پرونده حقوقی بعدی اسپیسی را نیز به بررسی می‌گذارد: یک پرونده به اتهام مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» مرتبط است که جلسات رسیدگی به آن اکتبر آینده در نیویورک برگزار خواهد شد؛ و دیگری پرونده حقوقی بازیگر در بریتانیا که او را به چندین آزار جنسی متهم می‌کند.

«کیرا فیلیپس» که مستند «جرمی کایل: مرگ در روز روشن» (Jeremy Kyle: Death on Daytime) را در کارنامه دارد، این مستند را کارگردانی کرده و «کتی هیوود» و «دوروتی بیرن» تهیه‌کنندگان این سریال بوده‌اند.

اسپیسی پس از متهم شدن به آزار جنسی در اوایل شکل‌گیری جنبش «من هم» از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) نتفلیکس و «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) اخراج شد اما پس از تبرئه شدن از اتهام «آنتونی رپ» در بریتانیا، با چند فیلم از جمله «پیتر پنج هشت» (Peter Five Eight) به بازیگری بازگشت.

مستند «اسپیسی بی‌نقاب» ۶ و ۷ مه در بریتانیا پخش خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید