news-background
news-background

آن هاتاوی از رسیدن Princess Diaries 3 به «جاهای خوب» و احتمال تولید دنباله Devil Wears Prada می‌گوید

هاتاوی از آخرین وضعیت پیشرفت «خاطرات شاهدخت ۳» گفته است.

«آن هاتاوی» در مصاحبه با مجله «وی» می‌گوید فیلم قسمت سوم «خاطرات شاهدخت» (The Princess Diaries) دیزنی به «جای خوبی» رسیده است. تولید این دنباله یک سال و نیم قبل و دو دهه پس از اکران قسمت دوم  (The Princess Diaries 2: Royal Engagement) تأیید شده بود.

هاتاوی می‌گوید: «به جای خوبی رسیده‌ایم. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. هنوز هیچ چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد. اما به جای خوبی رسیده‌ایم.»

«خاطرات شاهدخت» بر اساس رمان‌های محبوبی نوشته «مگ کابوت» ساخته می‌شود. قسمت اول فیلم که در سال ۲۰۰۱ اکران شد، داستان «میا ترموپلیس» با بازی «آن هاتاوی» را روایت کرد، نوجوانی ساکن سان فرانسیسکو که کشف می‌کند وارث تاج‌وتخت جنوویا است. «جولی اندروز» در این فیلم و دنباله آن که در سال ۲۰۰۴ اکران شد نقش مادربزرگ میا را بازی کرد. این دو فیلم به کارگردانی «گری مارشال» فقید بیش از ۲۹۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند.

او در بخش دیگری از مصاحبه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا احتمال تولید دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» (The Devil Wears Prada) وجود دارد یا نه: «احتمالاً نه. یکدیگر را خیلی دوست داریم و اگر کسی راهی برای ساختنش پیشنهاد کند، دیوانه‌ایم اگر قبول نکنیم. اما امروز با وجود تکنولوژی در دنیای بسیار متفاوتی به سر می‌بریم، و یکی از خصوصیات آن داستان تولید یک کالای فیزیکی بود. امروز با دیجیتال شدن همه‌چیز، بسیار متفاوت خواهد بود. شاید من، استنلی، امیلی، مریل، دیو فرانکل، پاتریشا فیلد... بهتر باشد که با هم فیلم دیگری بسازیم. خوش می‌گذرد.»

پاییز سال ۲۰۲۲ گزارش شد نگارش فیلمنامه این فیلم به «آدریتا موکرجی» سپرده شده که «ریچر» (Reacher) و «سوپرگرل» (Supergirl) را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید