news-background
news-background

شایعه: فیلم Gauntlet کلینت ایستوود با تام کروز و اسکارلت جوهانسن بازسازی می‌شود

«دستکش آهنی» ایستوود بازسازی می‌شود.

فیلم «دستکش آهنی» (The Gauntlet) بر اساس یک گزارش غیررسمی با «تام کروز» و «اسکارلت جوهانسن» بازسازی خواهد شد. نسخه اول این فیلم با بازی «کلینت ایستوود» در سال ۱۹۷۷ ساخته شد و در حالی که با بودجه ۵.۵ میلیون دلاری ساخته شده بود بیش از ۳۵ میلیون دلار فروخت.

«کریستفر مک‌کواری» تابستان سال ۲۰۲۲ گفته بود جدا از «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) فیلم دیگری با کروز در دست ساخت دارد که با دیگر فیلم‌های کروز متفاوت است. این هفته یک ژورنالیست ادعا کرده است که این پروژه در واقع بازسازی «دستکش آهنی» است و «اسکارلت جوهانسن» در آن با کروز همکاری خواهد کرد. علاوه بر این منبع موثق‌تر «امپایر سیتی» تأیید می‌کند که این پروژه در دست ساخت است و اوایل سال ۲۰۲۵ فیلمبرداری خواهد شد.

فیلم ایستوود درباره یک مأمور پلیس الکلی بود که وظیفه داشت زن تن‌فروشی را از لاس وگاس به فینیکس اسکورت کند تا علیه یک گروه جنایتکار شهادت دهد اما چند پلیس و وکیل برای کشتن هر دوی آن‌ها نقشه می‌کشند.

جوهانسن پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود کروز یک همکار بازیگر «رؤیایی» است: «صحنه فیلم‌های او منحصر به فرد است چون هیچ‌وقت نگران زمان نیست. هیچ‌وقت نگران این نیست که به سراغ نمای بعدی برود یا چند نما در روز ضبط کند یا اینکه چه صحنه‌هایی کامل شده یا نشده است.»

کروز به این مصاحبه جوهانسن واکنش نشان داد و به «اینترتینمنت تونایت» گفت: «خیلی دوست دارم که فیلمی با او بسازم! می‌خواستم فیلمی با او بسازم. به‌شدت با استعداد است. بسیار کاریزماتیک و باذوق است. به وضوح توانایی جسمانی بسیار خوبی دارد.»

کروز برای بازی در فیلم بعدی «الخاندرو گنزالس اینیاریتو» قرارداد امضاء کرده و باید فیلمبرداری قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» را به پایان برساند که قرار است مه ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید