news-background
news-background

انتقاد از اظهار نظر «احمقانه» کیم کارداشیان درباره غیبت مرموز کیت میدلتون

«کیت میدلتون» از دسامبر گذشته در یک مکان عمومی دیده نشده است.

«کیم کارداشیان» با اظهار نظر درباره غیبت مرموز «کیت میدلتون» با انتقاد روبرو شد. این بازیگر و شخصیت تلویزیونی ۴۳ ساله در اینستاگرام ناپدید شدن «شاهدخت ولز» از انظار عموم در طول سه ماه اخیر که به شکل‌گیری تئوری‌های توطئه منجر شده اظهار نظر کرده است.

«کاخ کنزینگتون» ژانویه امسال اعلام کرد که همسر «شاهزاده ویلیام» پس از یک عمل جراحی چند ماه دور از انظار عمومی خواهد بود. اما انتشار یک تصویر ویرایش شده از این زن ۴۲ ساله به همراه سه فرزندش در روز مادر باعث شد که انواع تئوری‌ها پیرامون او شکل بگیرد.

بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) که به نظر از این گمانه‌زنی‌ها لذت می‌برد با انتشار تصویری از خود در کنار یک خودرو می‌نویسد: «می‌روم کیت را پیدا کنم.»

این نوشته او با موجی از اعتراض روبرو شد و بسیاری اظهار نظرش را «احمقانه» خواندند. یکی از کاربران می‌نویسد: «ترول نکن کیمی، زندگی کیت احتمالاً جهنم شده.» دیگری می‌گوید: «واقعاً؟ باید سوار قطار کیت میدلتون می‌شدی. می‌دانستم که بی‌علت از تماشای سریال تو دست نکشیده‌ام.» یک کاربر دیگر می‌نویسد: «خدای من این کپشن ماجراهای خیلی بیشتری را به وجود خواهد آورد.» فرد دیگری می‌گوید: «دنیا به دو گروه تقسیم شده. آن‌هایی که برای این کپشن زندگی می‌کنند و آن‌هایی که از آن بیزارند.»

چند ساعت پیش از کارداشیان، «بلیک لایولی» بازیگر «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) غیبت میدلتون را سوژه کرد تا برند نوشیدنی خودش را تبلیغ کند. «پیرس مورگان»‌ مجری تلویزیون سلبریتی دیگری است که وارد این بحث شده و هفته پیش ادعا کرده که شایعه‌های «هشداردهنده‌ای» درباره میدلتون شنیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید