news-background
news-background

نتفلیکس فصل دوم That ’90s Show را می‌سازد

فصل دوم «آن سریال دهه نودی» ساخته می‌شود.

نتفلیکس تولید فصل دوم سریال «آن سریال دهه نودی» (That ’90s Show) در قالب ۱۶ اپیزود را تأیید کرد. فصل اول این مجموعه تولیزیونی که اسپین‌آفی برای «آن سریال دهه هفتادی» (That ’70s Show) است ۱۹ ژانویه پخش شد و به سرعت در ۳۵ کشور به فهرست ۱۰ عنوان پربیننده نتفلیکس راه پیدا کرد.

داستان سریال در سال ۱۹۹۵ ویسکانسین روی می‌دهد و شخصیت «لیا فورمن» با بازی «کالی هاوردا» دختر اریک (تافر گریس) و «دانا» (لورا پرپان) را دنبال می‌کند که در فصل تابستان از پدربزرگ و مادربزرگش دیدار کرده و با نسل جدیدی از افراد تحت سرپرستی کیتی و رد برخورد می‌کند. «مکس‌ول ایسی داناوان» در نقش نت، «اشلی افدرهاید» در نقش گوئن، «رین دوی» در نقش اوزی، و «میس کورونل» در نقش جی دیگر بازیگران سریال بوده‌اند.

سریال «آن سریال دهه هفتادی» در قالب هشت فصل از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ از شبکه فاکس پخش شد و بازیگرانی چون گریس، پرپان، «اشتون کوچر»، «میلا کونیس»، «دنی مسترسون»، و «لیسا رابین کلی» در آن نقش‌آفرینی کردند. این سریال زندگی گروهی از نوجوانان در پوینت پلیس ویسکانسین را از می ۱۹۷۶ تا دسامبر ۱۹۷۹ روایت می‌کرد.

کوچر هفته پیش فاش کرد که به اصرار همسرش «میلا کونیس» در این اسپین‌آف نقش‌آفرینی کرده است. او به مجله «اسکوایر» گفت که وقتی اولین بار بازگشت به دنیای «آن سریال دهه هفتادی» را با کونیس مطرح کرده، با این واکنش مواجه شده است:‌ «گفت:‌ «می‌دانی، ما تمام دوران بازیگری‌مان را به این سریال مدیونیم. فیلمنامه اهمیتی ندارد، انجامش می‌دهیم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید