news-background
news-background

باکس آفیس: شروع ضعیف "Ben-Hur" و "Suicide Squad" همچنان صدر نشین

"Ben-Hur" جدیدترین فیلم منتشر شده الهام گرفته شده از یکی از برترین داستان های حماسی تاریخ در اولین هفته اکران خود با شکست مواجه شد و شروع ضعیفی داشت این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری منتشر شده است با فروش 11 میلیون دلاری خود درتبه پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت تا به یکی از شکست های تابستان امسال ملحض شود. در این فیلم بازیگرانی چون جک هیوستون ، مورگان فریمن و نازنین بنیادی ( بازیگر ایرانی-بریتانیایی ) حضور دارند و در مورد یهودا بن هور میباشد که توسط برادر خوانده اش یک خیانت دروغین متهم شده است و پس از چندین سال دوری از وطن بازگشته است تا انتقام خودش را بگیرد.

در رتبه اول جدول این هفته فیلم "Suicide Squad" قرار دارد که برای سومین هفته متوالی این عنوان را کسب کرده است. فیلم جدید کمپانی برادران وارنر که در مورد گروهی از اشرار است توانسته با فروش 20 میلیون دلاری خود در این هفته در صدر جدول قرار بگیرد و همچنین فروش کلی خود را در آمریکای شمالی به 262 میلیون دلار برساند. این فیلم به دومین فیلم پرفروش دوره کاری ویل اسمیت تبدیل شده است اولین فیلم پر فروشی که ویل اسمیت در آن نقش داشته است فیلم روز استقلال است که 306 میلیون دلار فروش داشته است.

یکی دیگر از فیلم های باکس این هفته که توسط کمپانی برادران وارنر توزیع شده است فیلم"War Dogs" میباشد. این کمدی جدید که مایلز تیلر و جونا هیل با کارگردانی تاد فیلیپس در آن حضور دارند موفق شد با فروش 14.3 میلیون دلاری در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری منتشر شده است بر اساس داستان واقعی دو دلال صنایع جنگ‌افزاری به نام‌های افراییم دایورولی و دیوید پاکوز میباشد که قراردادی به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار با وزارت دفاع آمریکا پنتاگون، برای تأمین سلاح و جنگ‌افزار برای نیروهای آمریکایی در افغانستان می‌بندند.

در رتبه دوم دوم باکس آفیس این هفته "Sausage Party" قرار دارد که با فروش 15.3 میلیون دلاری در دومین هفته از اکران خود موفق به کسب این رتبه شد. این فیلم که در ژانر سه‌بعدی، پویانمایی رایانه‌ای، پویانمایی بزرگسالان و کمدی به کارگردانی گرگ تیرنان و کنراد ورنن و نویسندگی کایل هانتر، آریل شفیر، اوان گلدبرگ و ست روگن میباشد با بودجه 16 میلیون دلاری منتشر شده است و تا به امروز بیش از 70 میلیون دلار فروش داشته است. از صداپیشگان این اثر می‌توان به ست روگن، کریستن ویگ، جونا هیل، بیل هیدر، مایکل سرا، جیمز فرانکو، دنی مک‌براید، کریگ رابینسون، پل راد، نیک کرول و ادوارد نورتون اشاره کرد.

در رتبه چهارم این هفته را  Kubo and the Two Strings یک انیمشن  فانتزی مهیج  آمریکایی قراردارد که توسط استودیوی لایکا برای فوکوس فیچرز تهیه و تولید شده است. کارگردان آن تراویس نایت و فیلمنامه‌نویس‌های آن مارک هیمز و کریس باتلر هستند. در این فیلم ستاره‌های مشهوری صداپیشگی می‌کنند که از میان آنها می‌توان به آرت پارکینسون، متیو مک‌کانهی، شارلیز ترون، رونی مارا، رالف فاینس و برندا واکارو اشاره نمود این انیمیشن در اولین هفته اکران خود موفق شد 12.6 میلیون دلار فروش داشته باشد و بالاتر از "Ben-Hur" قرار بگیرد.

در رتبه های بعدی باکس افیس این هفته فیلم "Pete's Dragon" با فروش 11.3 میلیون دلاری در رتبه ششم قرار گرفت. کمدی "Bad Moms" با فروش 8.1 میلیون دلاری در رتبه هفتم قرار گرفت. اکشن جیسون بورن نیز در چهارمین هفته از اکران خود با فروش 8 میلیون دلاری در رتبه هشتم قرار گرفت. انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی در هفتمین هفته از اکران خود همچنان در باکس آفیس حضور دارد و با فروش 5.8 میلیون دلاری در رتبه نهم قرار گرفت و فروش کلی خود را به 346 میلیون دلار رساند. در آخرین رتبه این هفته نیز کمدی "Florence Foster Jenkins" با فروش 4.3 میلیون دلاری قرار دارد. (دانلود فیلم‌ با لینک مستقیم)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید