news-background
news-background

تمایل کیانو ریوز و ساندرا بولاک برای بازی در Speed 3

«کیانو ریوز» می‌گوید تردیدی ندارد که فیلم «سرعت ۳» (Speed 3) در صورت ساخته شدن بهتر از دو قسمت اول خواهد بود. قسمت اول «سرعت» (Speed) به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۴ تبدیل شد و ۳۵۰ میلیون دلار فروخت. ریوز و «ساندرا بولاک» با آن فیلم به یکی از زوج‌های نمادین آن دهه بودند و در «خانه‌ای روی برکه» (The Lake House) که در سال ۲۰۰۶ اکران شد همکاری دیگری داشتند.

ریوز در مصاحبه جدیدی با پادکست «۵۰ مایل در ساعت» نسبت به تولید «سرعت ۳» ابراز تمایل می‌کند و می‌گوید: «بهتر از همیشه می‌سازیمش.» بولاک درباره همکاری مجدد با ریوز اضافه می‌کند: «فرمولی وجود ندارد. پیش از آنکه بمیرم، پیش از آنکه این سیاره را ترک کنم، فکر می‌کنم من و کیانو باید برای چیزی مقابل دوربین برویم.»

ریوز به بولاک می‌گوید: «حس می‌کنم که نیروی قدرتمندی فرامی‌خواند، گویی کار ناتمامی داریم. خیلی دوست دارم پیش از آنکه چشممان بسته شود دوباره با شما همکاری کنم.»

برای قسمت دوم «سرعت» (Speed 2: Cruise Control) که در سال ۱۹۹۷ اکران شد فقط بولاک بازگشت. ریوز در سال ۲۰۲۱ به «گراهام نورتن» گفت که از فیلمنامه راضی نبوده است: «در آن زمان به فیلمنامه واکنش نشان ندادم. واقعاً می‌خواستم با ساندرا بولاک همکاری کنم، بازی در نقش «جک تریون» را خیلی دوست داشتم، فیلم «سرعت» را خیلی دوست داشتم، اما یک کشتی اقیانوس‌پیما؟ مخالفتی با هنرمندانی که مشارکت می‌کردند نداشتم، اما در آن زمان احساس می‌کردم که درست نیست.»

بولاک در مصاحبه با «توفب» گفته بود از بازی در دنباله «سرعت»  همچنان شرمسارش می‌کند: «فیلمی دارم که هیچ‌کس برای دیدنش نیامد و هنوز شرمنده‌ام که در آن بازی کرده‌ام. اسمش «سرعت ۲» است. از این فیلم انتقاد کرده‌ام. منطقی نیست. قایقی با سرعت پایین که به آرامی در حال حرکت به سمت یک جزیره است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید